Eiland ontwerpen - Reisverslag uit Hawaiian Ocean View, Verenigde Staten van Milan Eureka - WaarBenJij.nu Eiland ontwerpen - Reisverslag uit Hawaiian Ocean View, Verenigde Staten van Milan Eureka - WaarBenJij.nu

Eiland ontwerpen

Blijf op de hoogte en volg Milan

10 November 2014 | Verenigde Staten, Hawaiian Ocean View

Vandaag werd ik wakker en wilde ik graag weten waar ik beland was. Ik heb alleen nog een strand gezien en de mooie palmbomen. Ik zou graag willen weten op wat voor eiland ik nu sta. Jullie kunnen op deze manier een plattegrond maken voor mij:
Jullie pakken een groot A3 vel papier. En een zwarte stift. Maak op een ander papiertje eerst een kladversie van de vorm van jullie land. Overleg met elkaar wat voor vorm jullie willen en waarom. Is dit wel een handige vorm? Als jullie dit hebben getekend op klad, mogen jullie heb groot gaan tekenen op het grote vel. Maak het niet te groot want er moet genoeg ruimte zijn voor aantekeningen etc. Houd deze grote aan voor jullie plattegrond:
Jullie gaan nu de omtrek tekenen, doe het zoals hiernaast is getekend:
Bij een land horen ook steden en dorpen. Teken op jullie plattegrond waar jullie hoofdstad ligt, zet een stip bij die plaats en zet erbij hoe jullie hoofdstad heet. Bedenk nog 10 andere dorpen en steden en geef ze een plaats op jullie plattegrond.
Jullie gaan nu de hoofdstad plaatsen op de plattegrond, en plaatsen daarna ook nog 10 andere dorpen en steden. Geef ze ook een naam. Zet die erbij.
Bij een plattegrond van een land hoor je ook te zien waar er gebergten zijn, waar er bebossing is, waar de rivieren liggen of een meertje. Jullie tekenen en kleuren op jullie plattegrond de plaatsen waar jullie dit willen zien. Jullie gaan dus bedenken waar jullie gebergten willen etc.
Houd rekening met jullie steden en dorpen, meestal ligt een stad niet midden in een gebergte, of midden in een meer.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hawaiian Ocean View

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 November 2014

Eiland ontwerpen
Milan

Hallo mijn naam is Milan Eureka. Ik ben 11 jaar oud en ik ben geboren in Utrecht. Ik houd van dingen ontdekken en geheimzinnige plekjes.

Actief sinds 07 Okt. 2014
Verslag gelezen: 555
Totaal aantal bezoekers 1073

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: